"La filosofia sembla que es dedique només a la veritat, però potser diu tan sols fantasies. I la literatura sembla que es dedique només a fantasies, però potser diu la veritat", Antonio Tabuchi.

18 de juliol del 2011

Smells like happiness




Primeres impresions, sensacions i desitjos.
Allò que busques i no esperes trobar,
però que arriba i se't planta davant dels nassos
i et diu: hola!

Acords complicats de guitarra
"Smells like teen spirit", nooo
Smells like happiness!

T'abraço i no em vull separar
em susurres i encara et desitjo més,
vull menjar Cookies & Cream
i beurem una llet merengada.

Somiar en un concert
i tu al mig de la gent,
em somrius i ens oblidem de tot
només vull abraçar-te i cridar
perquè tothom sàpigue
que he vist sortir el sol. 



Que la realitat no us faci perdre les ganes de somiar.

2 comentaris:

Barcelona m'enamora ha dit...

Que bonic somiadora!! Sembla que la llum t'ha visitat i t'ha escalfat el cor! La cançó m'ha agradat molt, mira! Feia des de La Marató que no la sentia...

I les ganes de somiar sempre ben vives.

Una abraçada!

Barcelona m'enamora ha dit...

ah! i per cert! tu ets la mateixa somiadora emboirada que a Relatsencatalà????