"La filosofia sembla que es dedique només a la veritat, però potser diu tan sols fantasies. I la literatura sembla que es dedique només a fantasies, però potser diu la veritat", Antonio Tabuchi.

1 de febrer del 2011

Somni perdut



Fruita. Verdura. Dolços de nata. Xocolata. Mercaders. Comerciants. tu. La gent va de compres. A una li falta pastanaga per fer el caldo de carn. A l'altra, el peix li surt per un ull de la cara, però s'ho pot pagar. No en té prou i compra escamarlants, dels bons. Dos xafarderes critiquen a la veïna perquè cada nit porta un noi diferent a casa. El mercat no para mai la seva activitat, corregudes i presses. No porto cap pressa jo. No porto cap pressa perquè et tinc al costat, ets amb mi. Hem costa creure-ho, però ets amb mi. M'agraden els teus petons, m'agraden les teves abraçades, m'agraden les teves mans, i els teus ulls. Penso que no vull que aquest somni s'acabi mai... però s'acaba.



Que la realitat no us faci perdre les ganes de somiar.